منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 894
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 24

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 694
:: باردید دیروز : 266
:: بازدید هفته : 1004
:: بازدید ماه : 960
:: بازدید سال : 5493
:: بازدید کلی : 105113
نویسنده : سیدکاظم مطلوبی (میرسالاری)
یک شنبه 20 / 11

IMG_7799

 

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم، در جمع مردم بویراحمد، از عملکرد دولتمردان بویژه در حوزه اقتصاد و آرامش کشور به شدت انتقاد نمود. بخش های مهم گفته های محسن رضائی این گونه است؛

** در نکاه به انقلاب باید واقع بینانه نگاه کنیم. ما قانون اساسی، ولایت فقیه، استقلال و آزادی به دست آوردیم ولی در عوض جوانان با بیکاری و مردم با گرانی درگیر هستند و این شایسته مردم فداکار ایران نیست.

** آیا ما نمی توانیم مشکلات اقتصادی مان را حل کنیم؟ چگونه چینی ها با یک میلیارد و سیصد میلیون نفر این گونه شده اند ولی ما کشور هفتاد و پنج میلیونی را نمی توانیم اداره نمائیم؟

** عده ای می خواهند پول ملی ما را کم ارزش کنند. این خیلی مهم است و باید حواس ها جمع باشد.

** اگر جوان بیکار باشد، فردی ضعیف و حقیر خواهد شد و عزت نفسی نخواهد داشت.

** اگر یک زمانی من برای نفع نظام کناره گیری کردم ولی مطمئن باشید در این برهه منافع نظام با ماندن من و امثال من محقق خواهد شد و ما تا آخر و با تمام قدرت ایستاده ایم.

** سمرقند و بخارا و نخجوان و گرجستان های ما کجا هستند؟ در طول دو سه قرن کشور ما را گوشت قربانی کردند ولی جمهوری اسلامی از وجب به وجب این مرز و بوم دفاع کرد.

** همان گونه که تا کنون این انقلاب همه سنگرها را فتح کرده است باید بتوانیم سنگر اقتصاد را هم فتح کنیم.

** چرا مدیران ما نمی توانند گرانی و بیکاری را رفع کنند؟ این جای تعجب دارد. این زیبنده ما نیست. غربی ها به ما می گویند شما نمی توانید مشکلات خود را حل کنید. چرا مرغ و برنج تان این وضعیت را دارد؟

** جوانان اگر بیکار باشند به سراغ اعتیاد می روند. مگر می شود بگوئیم بیکاری و اعتیاد جوانان مهم نیست؟ مگر می شود بگوئیم چون انقلاب دستآورد داشته است گرانی ایرادی ندارد؟

** سران قوا باید جایگاه خود را بدانند. مسئولان باید بدانند این صندلی که بر آن نشسته اند میراث خون ده ها هزار شهید جوان پاک باخته است.

** مسئولان حق ندارند نظام و مردم را تضعیف کنند. درست در زمانی که رهبری وحدت را فریاد می زند عده ای مثل خروس جنگی به هم می پرند و یقه گیری می کنند.

**در دیداری که روز گذشته با رهبر معظم انقلاب داشتم، ایشان فرمودند؛ این کشور چقدر ظرفیت انسانی دارد ولی از ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود. ایشان شدیداً از این موضوع ابراز گلایه کردند.

** مردم ما هنوز مانند صد سال گذشته دامپروری و کشاورزی می کنند.

** امروز یارانه ۴۵ هزار تومانی برابر ۱۵ هزار توامن سال گذشته است. یعنی بهمن سال گذشته یارانه قدرت خریدی داشت و امروز هم قدرت خریدی دارد. یعنی امسال ما یک سوم سال گذشته با توجه به تورم یارانه می گیریم.

** در چنین شرایطی، از برخورد برخی دولتمردان تعجب میکنم. اجازه دهید من حرف های دل مردم را که در دل من هم هست بر زبان بیاورم. تعجب دارد وقتی رهبر انقلاب می فرماید آقایان آرامش را حفظ کنید و به فکر مردم باشید و مشکلات را حل کنید. ما می گوئیم به جای اینکه برخی مسئولان و دولتمردان، کنار و همدرد و همراه مردم باشند در مقابله با گرانی ها، بیکاری ها و سختی ها، این ها با هم دست به یقه می شوند. این چه معنی دارد؟ وقتی مردم در فشار هستند مسئولین باید در کنار و همراه مردم باشند.

** سوال من این است که آیا این منازعات و مجادلات باعث بی ثباتی و ناآرامی نمی شود؟ آیا قیمت ها و گرانی ها بالاتر نمی روند؟ خود دولتمردان بایستی بیش از هر کسی به دنبال آرامش باشند.

** اگر به مردم کمک نمی کنید مردم را تضعیف نکنید. به مردم امید بدهید. مشکلات مردم را حل کنید. اینکه دولتکمردان ما مثل خروس جنگی به هم می پرند، این در شان و شخصیت دولت جمهوری اسلامی نیست.

**  با این اعمال عزت و اعتبار و منزلت مردم ایران فرو می ریزد. دشمنان ما و رقبای ایران خوشحال می شوند و سوء استفاده می کنند و مردم هم ممکن است مایوس شوند هر چند مردم ما بیدارند.

** قوام جامعه ما به رفتار دولتمردان بر می گردد. کم تحملی و بی اخلاقی، شتابزدگی و کم صبری، قوام جامعه را سست و امید مردم را متزلزل می کند.

** مسئولان ما جایگاه خودشان را بدانند. این انقلاب با هزینه سنگینی به دست آمده است. ما نمی توانیم نسبت به رهبر و نظام و انقلاب بی تفاوت باشیم. نباید منافع شخصی و جناحی را به منافع کشور ترجیح دهیم.

** از صبر مردم سوء استفاده نشود. اگر کسی شجاعت کناررفتن را ندارد لااقل آزاده باشد و به مردم فشار نیاورد و وجهه نظام جمهوری اسلامی را در بیرون  تضعیف نکند. نباید کاری شود فتنه جدیدی بزرگ تر از گذشته بوجود بیاید که البته نخواهد آمد. نه رهبر انقلاب و نه ملت ایران اجازه نمی دهند. در این شرایطی که ما داریم برای مهم ترین تصمیم گیری برای آینده آماده می شویم عده ای دنبال آب و نان برای خودشان و گروه شان باشند. مردم هم بیدارند. به گفته رهبری ما باید شاکر جمهوری اسلامی باشیم.

** انقلاب باید زندگی مردم را به بهترین شکلی دربیاورد و اقتصاد و اخلاق را به بهترین شکلی در جامعه پیاده نماید.




:: بازدید از این مطلب : 656
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
این وبلاگ برای معرفی طایفه سادات صحیح النسب میرسالاری طراحی گردید .در این وبلاگ اداب ورسوم ،مطالب تاریخی،معرفی شخصیت هاو...........می پردازیم
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شمادرباره هیئت امنای امامزاده میرسالار(ع)

پیوندهای روزانه